Friday, 3 September 2010

Changed~♥

Scribbled by Teddie Debbie at 01:00
Hehe... Just finished my business plan~ ♥ AND! I've changed my blogskin. Erm... Actually have no special feel about it la, but my dearest roommate L♥VE it so much so just changed to this template lo~ =p Ah... I managed to change the cursor too~ ♥ Finally ^_^

小插曲: Edit template 当中... 室友: 你有没有觉得这个 template 比较好用? 我: 我还是觉得我之前用的那个比较好... 室友: 这个 template 你什么都不用做啊! 你不觉得这个弄完很有成就感咩? 我: 我觉得之前那个比较有成就感啰! 至少我知道我在 edit 什么。 室友: 你不觉得这个比较容易弄咩? 就只是 edit 按 add 就搞定了! 做么还要酱麻烦?! 它什么都弄好好给你了都直接 spoonfeed 你了! 我: 难怪你不会钓鱼。 室友: 啊啊啊啊啊! 我不要教你了! (在床上滚来滚去) 我: 好啦好啦! xD

Share/Like to turn a rhinoceros into a unicorn!

0 scream(s):

Post a Comment

 

Teddie • Debbie Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review